Na co se nás zákazníci nejčastěji ptají

Jaká je vaše otevírací doba, máte otevřeno i v neděli?

Otevírací dobu naleznete na našem webu v záložce kontakt, v neděli máme otevřeno pouze po telefonické dohodě.

Mohu u vás platit platební kartou?

Ano, na našich kamenných prodejnách lze platit platebními kartami, ale spíše preferujeme platbu v hotovosti, kterou lze při větším nákupu odměnit drobným dárkem.

Přijímáte platbu v cizí měně?

V kamenných prodejnách přijímáme i platbu v Eurech. Při osobním odběru jedině v případě, že budete mít přesnou částku a o platbě v EUR nám dáte předem vědět.

V případě reklamace mohu odnést přístroj k Vám na prodejnu nebo musím rovnou do servisu?

Podle platného obchodního zákoníku máte právo reklamaci řešit jak v autorizovaném servisu či přímo u dodavatele, tak u prodejce. Naše reklamační středisko je na naší prodejně ve Vysokomýtské ulici v Holicích, kam lze zboží osobně doručit či zaslat pomocí přepravní společnosti s průvodním dopisem, kde popíšete problém. Nezapomeňte přiložit doklad o nákupu zboží u naší fimy.

Přijímáte i pozáruční opravy?

Pozáruční opravy přijímáme, stačí se na nás obrátit a problém Vám pomůžeme vyřešit.

Zasíláte zboží do zahraničí?

Ano, zboží zasíláme i do zahraničí. Kompletní informace a dodací lhůty naleznete v sekci obchodní podmínky.

Zabýváte se také velkoobchodem?

Ano, zabýváme se velkoobchodním prodejem značky FIAP. Registrovaným obchodním partnerům poskytujeme velkoobchodní slevy. Podmínky naleznete na našem webu již brzy.

Nahoru